مجله اینترنتی فناوری اطلاعات

چکیده برترین وبسایت های تکنولوژی و فناوری اطلاعات

مجله اینترنتی فناوری اطلاعات

چکیده برترین وبسایت های تکنولوژی و فناوری اطلاعات

دستگاه خشک کن میوه

بسته بندی عاملی مهم در فروش میوه های خشک

در کنار استفاده از دستگاه خشک کن میوه  و به کار بردن برترین و با کیفیت ترین دستگاه ها و همچنین مواد اولیه برای تولید میو های خشک، می بایستی قدم آخر را نیز محکم و پرقدرت برداشت، قدم آخر همان بسته بندی و پکیج شکیل و چشمگیر است تا قدرت جذب مشتری را داشته باشد. همیشه و در هر فعالیت تولیدی، بسته بندی محصول تولید شده یکی از مهمترین و کلیدی ترین اقدامات در فرآیند تولید است و اهمیت آن تا جایی ست که حتی اگر بهترین و باکیفیت ترین محصول جهان را تولید کنید اما بسته بندی و پکیج آن مناسب نباشد مطمئناً موفق نخواهید شد.


امروزه بسیاری از شرکت ها و کمپانی های بزرگ و مطرح حتی قبل از اینکه محصول خود را تولید کنند به فکر بسته بندی کاملاً مناسب و استاندارد آن هستند زیرا ظاهر محصول دقیقاً مانند اهرم تبلیغات در رسانه ها، مهم و تاثیرگذار است یعنی به همان میزان که گفته می شود برای تبلیغات بایستی چندین برابر هزینه تولید صرف کرد، در مورد پکیج و بسته بندی محصول نهایی نیز می بایستی سنگ تمام گذاشت.

متاسفانه در کشور ما پس از تولید صدها تن میوه خشک شده توسط دستگاه خشک کن میوه توجه چندانی به بسته بندی نمی شود و میوه های خشک و تُرد را در بسیاری موارد در نایلون هایی معمولی قرار داده و یک برچسب کوچک که نشانگر واحد تولیدی آن است بر روی بسته چسبانده می شود! مطمئناً اینگونه نمی توان موفق شد و نسبت به فروش مناسب محصول خود امیدوار بود. دستگاه خشک کن میوه


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.